Sunday, March 20, 2011

Kawan Selamanya :D

yang mencatat Rahmadia masa 12:42 AM
                                     Saya Sayang Kawan Saya
Kawan selamanya ... i love my my friends .. kita kan kalau cari kawan jangan lihat dari luarnya saja .. sebab kita takkan tau hatinya macam mana .. kawan tak perlu dicari .. akan datang sendiri .. betul kah ? aku rasa macam TIDAK macam IYA.. sebabkan kalau kita tak cari kawan biasanya akan kesunyian dan bersendirian .. tiada tempat mengadu lah konok .. kalau kita pandai jaga dan faham perasaan kawan kita ni kan mesti dia punya pun pandai jaga dan faham perasaan kita .. kawan ada banyak ciri ciri .. selfish lah lupa kawan lah kawan makan kawan lah macam macam lagi lah .. dugaan .. selalu juak ku tempuh semua tu .. yang paling aku tak sukak kalau kawan yang lupa kawan.. macam jak aku ni apa bah .. tapi kita tetap kawan .. susah senang bersama .. kau susah aku boleh tolong semampu aku boleh .. manatau suatu hari nanti aku susah kau pulak tolong aku kan .. kawan sejati susah dicari kalau kita tak berusaha .. disitu lah sama kita menangis disitu lah sama2 kita gelak ketawa ., pegang tangan , menyanyi , belajar sama2 , kacau orang , kenak denda cikgu ndak siap kerja sekolah .. hehe.. banyak kenangan tak boleh di lupa .. 
JANGANLAH BERJALAN DI DEPAN KU KERANA AKU TAK DAPAT MENGIKUTI MU ..
JANGANLAH BERJALAN DI BELAKANG KU KERANA AKU TAK DAPAT MEMIMPIN MU .. 
TETAPI BERJALAN LAH DISAMPING KU KERANA ITULAH ERTI SAHABAT.. 
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

0 ulasan:

Post a Comment

 

Dream High . Love High Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise