Saturday, March 19, 2011

Idola Ku !! :D

yang mencatat Rahmadia masa 12:49 AM
                                                      Sherina
Haaaa !! Ni dia idola ku .. comel kan .. alah .. gambar ni pun time dia kecik .. yang besar besar sudah tu macam tak seberapa ok .. dah banyak berubah dia ni .. tapi dia tetap jadi idola ku .. nama panjangnya Shinna Sherina Munaf .. sekarang 20 puluh tahun sudah umur nya .. lahir di bandung , west jaya , indonesia .. dia ni kan pandai berlakon apatah lagi menyanyi .. eee ! love it.. suara sangat merdu .. aku paling suka lagu  yang Aku Beranjak Dewasa tu .. di situ dia mulai mengenali kehidupan sebenarnya .. ada kan filem Pertualangan Sherina tu .. haa ! tu lah ... best tu ceritanya .. ada nyanyi nyanyi lagi .. 
 Ni filem nya .. cerita adventure lah bilang .. biar pun sudah lama berlalu ni filem ... aku rasa mungkin ndak da sudah yang tonton filem ni .. aku tonton filem ni biasanya di youtube jak .. biar pun agak ndak seberapa best tapi aku macam teikut ikut di filem tu .. best sangat.. dia berlakon sambil dia menyanyi tau .. 



Hehehe .. ni lah lagu time dia mau pi sekolah tu .. ndak silap ku Matahariku tajuknya .. 


Ini pulak time dia pindah rumah ke Bandung .. sedih dia tinggalkan besrfren nya .. dia nyanyi lagu di sini .. Lihatlah Lebih Dekat ..




hahahaha !! part di sini paling ku sukak .. c sherina pindah sekolah baru dapat kwan baru .. dia tentang 3 budak nakal ni .. best sangat .. lagu Jagoan di sini dia nyanyi .. banyak lagi bah ceritanya ni .. kalo aku bercerita memang gantung .. kamu tengok lah di youtube .. tajuknya Petualangan Sherina .. 

0 ulasan:

Post a Comment

 

Dream High . Love High Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise