Saturday, March 19, 2011

Happy Go LuCky ! Cayokk ! ^^

yang mencatat Rahmadia masa 12:07 AM
                                                                 I'm Smile For You
Ni hari kan semacam happy bah aku .. ndak tau apa yang buat aku happy .. tdi pagi kan awalnya ku bangun .. haha ! padahal ndak da ku tidur satu malam .. pagi-pagi sudah cuci baju , cuci kasut , cuci piring , macam mau pengsan jak aku .. macam lah .. tapi best bah .. kalau hari hari begitu kan bagus .. tapi yang ndak bagusnya tu itam bawa mata .. jelek di nampak.. :P .. dari tadi ku senyum sendiri ni .. hehe .. :D .. tadi kan aku tonton cerita SCI .. semat nya .. tembak tembak lah .. sukak aku .. nanti besar aku mau jadi begitu bah .. jadi penyiasat ... ceh ! haha.. sains dengan math ndak pernah lulus .. dari form 1 kan ndak pernah tu math dengan sains ku lulus .. jadi aku kena cayok !! aku pun mau juak jadi budak pandai .. bukan dorang jak .. tanam tanam ubi .. tak perlu lah dibaja .. orang berbudi kita berbahasa

0 ulasan:

Post a Comment

 

Dream High . Love High Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise