Friday, March 18, 2011

Aku Bejaga Malam Sampai Keesok Pagi :D

yang mencatat Rahmadia masa 1:42 PM
Tak Boleh Tidur lah
Kencangnya mata ku ni .. ndak boleh bah ku tidur bilang .. mau di paksa mata ni tutup tambah itu lah juak mata ku mau terbuka luas .. aish ! ndak pa lah .. bejaga ku malam ni .. online facebook N buka blogger .. best juak .. tapi bosan lah .. sendiri lagi tu .. ndak pa lah .. biar aku jak lah buka topik .. aku mo cerita pasal esok .. apa aku mau buat ya ? esok mau cuci baju ku baju mamaku .. memasak .. jemur baju .. cuci kasut .. lipat kain N kemas bilik :D .. itu paling ku sukak .. mati lah ! schoolwork belum siap ! hehe .. nanti hari ahad lah aku buat .. tadi kan dia(hem!) marah aku .. haha !! ndak pa lah tu .. sdh biasa kenak marah begitu .. kawan jak bah .. Teman tapi mesra konok .. maybe dia lupa aku sudah ? atau lupa lah .. sedih juak kalau dia lupa aku bah .. manalah ku mau .. tapi ndak pa lah .. selalu juak aku d kasih begitu .. TAPI ! aku manusia yang punya perasaan yang ingin di sayangi dan menyayangi .. cehh!! mintak puji ... hahaha !! tapi sudah juak dia BLOK aku .. buekk !! pi lah ko sna .. ndak harapan !! hehe .. sedih juak bah aku .. ndak pa lah .. takdir semua ni .. LOSER ! haha ! Aku sakit hati ini malam sudah lah aku ndak boleh tidur ni ! knp bah kucing bodoh ni ! balik balik masuk bilik ku bah ..TENANG .. TENANG .. !! huhhh .. apa lah nasib .. sabar lah .. nasih tak menyebelahi diri ku .. ndak pa .. ni hari .. hari dia .. esok esok hari aku .. 
       

0 ulasan:

Post a Comment

 

Dream High . Love High Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise